Forum
DYSKUSJE NA TOPIE
forum

Pogaduchy przy kawie więcej

Czyli rozmawiamy, o czym tylko chcemy

forum

Kostiumy erotyczne na walentynki więcej

Czy myślicie, że to dobry pomysł na urozmaicenie tego święta?

forum

Ile czasu dziennie spędzacie przy komputerze? więcej

Przyznajcie się, jak długo pracujecie i surfujecie po sieci

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26
  1. Dodano: 05-07-2008, 21:26 #1
    Dołączył
    Jul 2008
    Przegląda
    estece xd
    Posty
    6

    Jak sie pozbyc tłuszczu z ramion i brzucha???

    Moj problem polega na tym, ze mam zgrabne nogi, nad pupa pracuje(efekty juz zaczynaja byc widocze ) ale niestety mam naprawde OGROMNY brzuch( robilam kiedys brzuszki ale odradzam je tym dziewczyna ktore chca sie pozbyc tluszczu, poiewaz one tylko miesnie wyrabiaja) oraz ramiona jak u faceta, wielkie, cale w tluszczu
    mozecie mi poradzic jakies cwiczenia ktore pomagaja sie pozbyc tluszczu z moich gorszych partii ciala
    tylko prosze was o takie ktore nie wymagaja zadnych przyzadow do cwiczen bo ich nie posiadam ;p
    z gory dzieki

  2. Dodano: 05-07-2008, 22:17 #2
    tervita Gość
    Ja polecam dużo tańca też w końcu ruch .... odpowiednia dieta ...ograniczenie jedzenia ...pić wode nie gazowanom ..ćwiczyć różnego rodzaju skrętoskłony .i niestety ale brzuszki również mieśnie sie wyrabiaja ale i spalasz tkankę tłuszczową ..i bieganie

  3. Dodano: 07-07-2008, 01:57 #3
    bardzo fajne zestawy ćwiczeń dobrze opisane - zwłaszcza na co pomagają - możesz znaleźć tutaj

  4. Reklama

  5. jest taki zestaw ćwiczeń Szóstka Weidera
    Aerobiczna "szóstka" Weidera. Jest to Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.
    Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
    Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.

    1 dzień - 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    2, 3 dzień - 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    4, 5, 6 - dzień - 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    7, 8, 9, 10 - dzień - 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    11, 12,13, 14 - dzień - 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    15, 16, 17, 18 - dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    19, 20, 21, 22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    23, 24, 25, 26 - dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    27, 28, 29, 30 - dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    31, 32, 33, 34 - dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    35, 36, 37, 38 - dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    39, 40, 41, 42 - dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

    Gwarancją całego sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego.

    ps
    już po 2 tygodniach widać świetne efekty!!!!!
    Miłość jest najwyższym sensem istnienia....
    — Ernest Hemingway

  6. Dodano: 10-08-2008, 10:02 #5
    Cytat Zamieszczone przez kredka_do_ust Zobacz posta
    ramiona jak u faceta, wielkie, cale w tluszczu
    mozecie mi poradzic jakies cwiczenia ktore pomagaja sie pozbyc tluszczu z moich gorszych partii ciala
    tylko prosze was o takie ktore nie wymagaja zadnych przyzadow do cwiczen bo ich nie posiadam ;p
    z gory dzieki
    Polecam pływanie, świetnie rzeźbi ramiona a tłuszcz ginie z każdą długością basenu/jeziora

  7. Dodano: 12-08-2008, 15:55 #6
    Dołączył
    Aug 2008
    Przegląda
    miasto stołeczne Warszawa
    Posty
    100
    Cytat Zamieszczone przez nikita:) Zobacz posta
    jest taki zestaw ćwiczeń Szóstka Weidera
    Aerobiczna "szóstka" Weidera. Jest to Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.
    Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
    Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.

    1 dzień - 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    2, 3 dzień - 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    4, 5, 6 - dzień - 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    7, 8, 9, 10 - dzień - 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    11, 12,13, 14 - dzień - 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    15, 16, 17, 18 - dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    19, 20, 21, 22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    23, 24, 25, 26 - dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    27, 28, 29, 30 - dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    31, 32, 33, 34 - dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    35, 36, 37, 38 - dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    39, 40, 41, 42 - dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

    Gwarancją całego sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego.

    ps
    już po 2 tygodniach widać świetne efekty!!!!!

    Super, a znasz coś takiego na pupę???

  8. Dodano: 12-12-2008, 02:30 #7
    A Może Zapisz Się Na Aqua Aerobic?

  9. Dodano: 12-12-2008, 03:05 #8
    Nikita juz odpowiedziala ,6w ,jest najlepsze sam zrobilem na niej brzuszek
    nie wiem czy mozna wklejac linki ,ale dam
    http://pl.youtube.com/watch?v=PT6AYd...eature=related

  10. Dodano: 29-09-2010, 14:56 #9

    Odp: Jak sie pozbyc tłuszczu z ramion i brzucha???

    A jakieś zabiegi wspomagające spalanie tłuszczu możecie polecić? Ale chodzi mi o takie skuteczne, które naprawe dają efekty. Wiekszośc zabiegów owszem wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ale na dobrą sprawę nie tylko nieliczne działają znakomicie.

  11. Dodano: 30-09-2010, 13:54 #10

    Odp: Jak sie pozbyc tłuszczu z ramion i brzucha???

    Jedną z najlepszych i najmniej inwazyjnych metod liposukcji jest duolipo. Duo - bo łączy dwie inne metody: smartlipo i vibrolipo. Końcówka z Vibrolipo usuwa tłuszcz, a kaniula ze Smartlipo wyrównuje powierzchnię skóry i zamyka naczynia krwionośne. Po zabiegu nie występują obrzęki, a powrót do codziennych czynności jest praktycznie natychmiastowy. Więcej możesz sobie poczytać na stronie kliniki która wykonuje duolipo:
    http://www.iqmedica.pl/duolipo,p157.html

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Szukaj na forum
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz