Forum
DYSKUSJE NA TOPIE
forum

Pogaduchy przy kawie więcej

Czyli rozmawiamy, o czym tylko chcemy

forum

Jak wygląda wigilijny wieczór w Waszym domu? więcej

Wigilia to jeden z najważniejszych wieczorów w polskiej tradycji. Jak i gdzie ją zazwyczaj obchodzicie?

forum

Co kojarzy Wam się ze świętami? więcej

Choinka, prezenty, pasterka, kolędy, a może jeszcze coś innego?

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26
  1. Dodano: 05-07-2008, 21:26 #1
    Dołączył
    Jul 2008
    Przegląda
    estece xd
    Posty
    6

    Jak sie pozbyc tłuszczu z ramion i brzucha???

    Moj problem polega na tym, ze mam zgrabne nogi, nad pupa pracuje(efekty juz zaczynaja byc widocze ) ale niestety mam naprawde OGROMNY brzuch( robilam kiedys brzuszki ale odradzam je tym dziewczyna ktore chca sie pozbyc tluszczu, poiewaz one tylko miesnie wyrabiaja) oraz ramiona jak u faceta, wielkie, cale w tluszczu
    mozecie mi poradzic jakies cwiczenia ktore pomagaja sie pozbyc tluszczu z moich gorszych partii ciala
    tylko prosze was o takie ktore nie wymagaja zadnych przyzadow do cwiczen bo ich nie posiadam ;p
    z gory dzieki

  2. Dodano: 05-07-2008, 22:17 #2
    tervita Gość
    Ja polecam dużo tańca też w końcu ruch .... odpowiednia dieta ...ograniczenie jedzenia ...pić wode nie gazowanom ..ćwiczyć różnego rodzaju skrętoskłony .i niestety ale brzuszki również mieśnie sie wyrabiaja ale i spalasz tkankę tłuszczową ..i bieganie

  3. Dodano: 07-07-2008, 01:57 #3
    bardzo fajne zestawy ćwiczeń dobrze opisane - zwłaszcza na co pomagają - możesz znaleźć tutaj

  4. Reklama

  5. jest taki zestaw ćwiczeń Szóstka Weidera
    Aerobiczna "szóstka" Weidera. Jest to Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.
    Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
    Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.

    1 dzień - 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    2, 3 dzień - 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    4, 5, 6 - dzień - 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    7, 8, 9, 10 - dzień - 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    11, 12,13, 14 - dzień - 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    15, 16, 17, 18 - dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    19, 20, 21, 22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    23, 24, 25, 26 - dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    27, 28, 29, 30 - dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    31, 32, 33, 34 - dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    35, 36, 37, 38 - dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    39, 40, 41, 42 - dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

    Gwarancją całego sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego.

    ps
    już po 2 tygodniach widać świetne efekty!!!!!
    Miłość jest najwyższym sensem istnienia....
    — Ernest Hemingway

  6. Dodano: 10-08-2008, 10:02 #5
    Cytat Zamieszczone przez kredka_do_ust Zobacz posta
    ramiona jak u faceta, wielkie, cale w tluszczu
    mozecie mi poradzic jakies cwiczenia ktore pomagaja sie pozbyc tluszczu z moich gorszych partii ciala
    tylko prosze was o takie ktore nie wymagaja zadnych przyzadow do cwiczen bo ich nie posiadam ;p
    z gory dzieki
    Polecam pływanie, świetnie rzeźbi ramiona a tłuszcz ginie z każdą długością basenu/jeziora

  7. Dodano: 12-08-2008, 15:55 #6
    Dołączył
    Aug 2008
    Przegląda
    miasto stołeczne Warszawa
    Posty
    100
    Cytat Zamieszczone przez nikita:) Zobacz posta
    jest taki zestaw ćwiczeń Szóstka Weidera
    Aerobiczna "szóstka" Weidera. Jest to Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.
    Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
    Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.

    1 dzień - 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    2, 3 dzień - 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    4, 5, 6 - dzień - 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    7, 8, 9, 10 - dzień - 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    11, 12,13, 14 - dzień - 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    15, 16, 17, 18 - dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    19, 20, 21, 22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    23, 24, 25, 26 - dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    27, 28, 29, 30 - dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    31, 32, 33, 34 - dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    35, 36, 37, 38 - dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    39, 40, 41, 42 - dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

    Gwarancją całego sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego.

    ps
    już po 2 tygodniach widać świetne efekty!!!!!

    Super, a znasz coś takiego na pupę???

  8. Dodano: 12-12-2008, 02:30 #7
    A Może Zapisz Się Na Aqua Aerobic?

  9. Dodano: 12-12-2008, 03:05 #8
    Nikita juz odpowiedziala ,6w ,jest najlepsze sam zrobilem na niej brzuszek
    nie wiem czy mozna wklejac linki ,ale dam
    http://pl.youtube.com/watch?v=PT6AYd...eature=related

  10. Dodano: 29-09-2010, 14:56 #9

    Odp: Jak sie pozbyc tłuszczu z ramion i brzucha???

    A jakieś zabiegi wspomagające spalanie tłuszczu możecie polecić? Ale chodzi mi o takie skuteczne, które naprawe dają efekty. Wiekszośc zabiegów owszem wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ale na dobrą sprawę nie tylko nieliczne działają znakomicie.

  11. Dodano: 30-09-2010, 13:54 #10

    Odp: Jak sie pozbyc tłuszczu z ramion i brzucha???

    Jedną z najlepszych i najmniej inwazyjnych metod liposukcji jest duolipo. Duo - bo łączy dwie inne metody: smartlipo i vibrolipo. Końcówka z Vibrolipo usuwa tłuszcz, a kaniula ze Smartlipo wyrównuje powierzchnię skóry i zamyka naczynia krwionośne. Po zabiegu nie występują obrzęki, a powrót do codziennych czynności jest praktycznie natychmiastowy. Więcej możesz sobie poczytać na stronie kliniki która wykonuje duolipo:
    http://www.iqmedica.pl/duolipo,p157.html

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Szukaj na forum
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz