Forum
DYSKUSJE NA TOPIE
forum

Pogaduchy przy kawie więcej

Czyli rozmawiamy, o czym tylko chcemy

forum

Kostiumy erotyczne na walentynki więcej

Czy myślicie, że to dobry pomysł na urozmaicenie tego święta?

forum

Ile czasu dziennie spędzacie przy komputerze? więcej

Przyznajcie się, jak długo pracujecie i surfujecie po sieci

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53
  1. Dodano: 28-03-2009, 13:02 #1

    Question sperma na różnych częsciach ciała. czy to podnieca kobiety?

    Witajcie. Tak sobie rozmawiałam ostatnio z kolegą na temat spuszczania sie na twarz kobiecie. Musiałam mieć słaba minę bo on rzekł: a moze to kobiete podnieca? Ja mu na to: zaklejone oczy spermą? Potem rozmawiałam z koleżanką i ona mówiła, że ją to podnieca jak facet jej się spuszcza w różne miejsca: twarz, tyłek, piersi, pipka, róznie. Ja zrozumiałam, że nigdy mnie to nie podniecało ale też o tym nigdy nie myslałam. Zawsze sperma kojarzyła mi sie z czyms co brudzi posciel (wiem, jestem stuknieta, juz do tego doszłam, że to przez wychowanie mamy-np.nie siadac w ubraniu, w ktorym się jezdzi autobusem, na poscieli), że potem trzeba będzie prac a mnie się nie chce (:O). Chciałabym się na to otworzyć, czuć prawdziwą podnietę z tego, że on się na mnie spuszcza ale prawdziwą, taka w "brzuchu", jak motylki. Czy Wy cos drogie Panie czujecie takiego? Czy robicie to, bo On lubi? Teraz od 3 mies. jestem bez faceta ale jak tylko się ktoś pojawi (bo dopiero teraz mi to do głowy przyszło, z tą spermą-wiek 33...ech) w moim sercu (nie tylko w mieszkaniu...) to może przy uczuciach się otworzę na to? Dodam, że nie jestem grzeczną laseczką. Robię to i tamto..., że niektórym się nie śni. Ale z tą spermą mam jakiś problem. Czekam na wypowiedzi, także Panów. Czy dla Panów powód do np. dumy?

  2. Dodano: 28-03-2009, 15:08 #2
    hmm, nie ma chętnych do pomocy? ((

  3. Dodano: 28-03-2009, 19:18 #3
    Dołączył
    Aug 2008
    Przegląda
    Perth/ Mikolow
    Posty
    3 654
    Images
    5
    Ciekawie!
    Nie mam nic przeciwko spermie na brzuchu/piersiach.... nie wiem czy mnie to jakos super podnieca, ale jest ok.....na twarz nigdy.....fuuuj...zabilabym, na szczescie mojemu facetowi nigdy nie przyszedl do glowy taki glupi pomysl

  4. Dodano: 28-03-2009, 19:25 #4
    tedybear27 Gość
    wiesz ogolnie mnie to nie nigdy nie podniecalo ale dodam ze kilka razy probowalo sie w ten czy inny sposob szczegolnie jak sie uprawia sex przerywany. ale przeciez najlepsza frajda jest nie na zewnatrz ale wewnatrz
    no to by bylo na tyle

  5. Dodano: 28-03-2009, 20:45 #5
    Sperma na różnych częściach ciała??? A iludniowa???
    "Jeśli kogoś kochasz, pozwolisz żeby złamał ci serce..."

  6. Dodano: 28-03-2009, 21:00 #6
    Wszedzie tylko nie po oczach, no nie po oczach! :P

  7. Dodano: 28-03-2009, 21:02 #7
    Cytat Zamieszczone przez razor1911 Zobacz posta
    Sperma na różnych częściach ciała??? A iludniowa???
    ilu dniowa...fuj.....

  8. Dodano: 28-03-2009, 23:18 #8
    tedybear27 Gość
    yezu co za problem wybrac posciel szczegolnie ze nie musicie stac w rwacym potoku gorskim tylko pralka ON i po klopocie i mozna drugi komplecik poscieli brudzic

  9. Dodano: 28-03-2009, 23:27 #9
    tedybear27 Gość
    to tak jak mowisz, stol, podloga, oo na pralce w czasie wirowania
    pod prysznicem itd itp
    a ja slyszalem ze sperma dobrze na cere robi??

  10. Dodano: 29-03-2009, 00:50 #10
    i po co ja tu wchodziłam

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Szukaj na forum
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz