dom ważniejszy ode mnie?

napisał/a: pyza 2007-07-05 14:13
Cześć!
Jestem ze swoim chłopakiem 3,5 roku, bardzo go kocham, ale mamy problem, który w miarę upływu czasu wydaje mi się coraz większy. Mianowicie Paweł jest maminsynkiem. Na początku nie brałam całej sprawy poważnie, ale teraz to wszystko urasta do granic absurdu i nie wiem co robić! Mieszkałam u Pawła w jego domu rodzinnym 8 miesięcy i się wyprowadziłam, bo nie mogłam znieść ciągłych konfliktów z jego rodziną. I ten ciągły brak swobody... Jego matka wtrącała się do wszystkiego, podsłuchiwała nasze rozmowy i buntowała go przeciwko mnie. Wymyślała sobie niestworzone rzeczy, wmówiła mu, że go zdradzam, bo nie mogę do godz. 20 siedzieć w szkole(studiuję) itd. W końcu, kiedy miałam tego wszystkiego serdecznie dość, spakowałam się i wróciłam do siebie. Teraz minął rok i planujemy znowu zamieszkać razem, ja zapowiedziałam Pawłowi, że nigdy już nie zgodzę się na mieszkanie u niego. Namawiam go, żebyśmy kupili sobie mieszkanie, bo moi rodzice pokryją połowę kosztów, więc nie jeteśmy w złej sytuacji, on nieźle zarabia.. Ale on nie chce o tym słyszeć. Ma duży dom, całe górne piętro byłoby dla nas, świeżo po remoncie, oddzielna kuchnia i łazienka. Mówi, że teraz będzie inaczej, że on sam zrozumiał, że powinien się przeciwstawić matce.Ale ja mu nie wierzę. Wolę żyć w skromniejszych warunkach, bylebyśmy byli sami to zawsze się dogadamy bo nikt się nie będzie wtrącał. Problem w tym, że on woli się ze mną rozstać, niż się wyprowadzić. Proszę, napiszcie co o tym myślicie, bo ja uważam, że to ja powinnam być dla niego najważniejsza, a nie mieszkanie. On mówi, że nie może zmarnować dorobku życia swoich rodziców. Ja zwariuję! Proszę o dobre rady...
napisał/a: Angel4 2007-07-05 19:17