PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka powinna byc dobra i fajna lodowka

marakub
01-02-2008, 12:11
Niebawem będę urządzała swoje mieszkanko, i tu pojawia się problem ja kompletnie nie znam się na żadnych sprzętach AGD. Chcialabym kupic lodowkę, ale na co zwracać szczegolną uwagę przy zakupie lodowki.

Pawle
24-02-2008, 18:49
Zwracaj uwagę na wymiary zewnętrzne, wewnętrzne i klasę energetyczną. :D

marakub
27-02-2008, 12:20
hehe dzięki serdeczne :) Chociaż ostatnio to postanowiłam wygrać lodówkę w konkursie!

anetakam0
27-02-2008, 13:22
hehe dzięki serdeczne :) Chociaż ostatnio to postanowiłam wygrać lodówkę w konkursie!
POWODZENIA

moim zdaniem dobra lodówka powinna być......................
pełna pysznego jedzonka :D :D :D

marakub
28-02-2008, 15:08
anetakam no pewnie, że lodowka musi być pełna przepysznego jedzonka:) To w ogóle nie podlega, żadnej wątpliwości:-)A mi się marzy taka wielka, piękna i kolorowa lodowka:)

floressa
11-03-2008, 11:55
Ja wprowadzilam sie ostatnio z lubym do mieszkania, gdzie nie bylo nic, wszystko musielismy wstawic swojego. Dlatego lodowka musiala byc przede wszystkim tania :)) Zamowilismy sobie na agito.pl Amice - byla w promocji wiec wyszlo nas to bardzo korzystnie. Mi tez sie marzy kolorowa lodowka, ale to na razie nie na nasza kieszen :)

Amarantha
19-03-2008, 10:13
Też mam Amicę, już czwarty rok, i jestem z niej bardzo zadowolona.

emila3000
04-12-2008, 02:12
co za problem zeby lodowka byla kolorowa... nakleiki kosztuja z 80 zl... wystarczy nakleic... ja kupilam w castoramie za 25 chyba naklejki z galazkami bluszczu... mam drewniana stylowa kuchnie z ceramicznymi uchwytami na ktorych sa wlasnie takie liscie... lodowke mam lg srebna... obklejilam ja tak ze wyglada jakby byla cala obkrecona tym bluszczem... zamiast klodki jakby maz chcial podjadac w nocy... :p

Viga32
06-01-2009, 02:05