Suplement diety wspomagający odchudzanie

kaskaxx
napisał/a: kaskaxx 2012-09-17 15:39
Suplement diety wspomagający odchudzanie
Od roku chce schudnąć chodzę na siłownie, biegam. Efekty są zbyt małe i chcę kupić L-Carnitine 3000 Shot http://www.bcaa.pl/fitness_authority/l_carnitine_3000_shot_12_60ml_2318.html
ale w tym temacie jestem zielona. Czy to bezpieczne? Co o tym sądzicie? Może polecicie mi coś innego?
napisał/a: gmalina 2012-09-19 15:33
zainteresuj się suplementem grenade thermo detonator. mogą go brać również kobiety a jest skuteczny. ale tak czy siak nic nie zastąpi ćwiczeń fizycznych
napisał/a: kosmopolka 2012-09-20 16:43
Spróbuj pić ocet jabłkowy, w necie aż huczy. Białko sproszkowane w różnych smakach, tabletki linea są bardzo dobre. ale ruch to podstawa
napisał/a: alinka604 2012-09-21 15:10
Nic nie zastąpi całkowicie ćwiczeń. Jednak warto stosować dietę dostosowaną do naszego organizmu. Polecam Herbalife
napisał/a: jacynka 2012-09-22 22:33
Zobaczcie - http://top-ogloszenia.net/Serwis-Uslugi-Farmaceutyka-19-143
To pokazuje, że Polacy interesują się suplementami diety, szczególnie tymi, które nie są dostępne w Polsce, bo właśnie to one są skuteczne
napisał/a: nixie5 2012-10-15 15:56
Spróbuj pić wodę mineralną z wyciśniętą cytryną. Zmniejsza apetyt, oczyszcza i poprawia urodę.

[url]www.huke.pl[/url]
mylena
napisał/a: mylena 2012-10-17 15:09
Ja po prostu piję duuuużo zielonej herbaty , też działa ;) Chociaż jakieśtam suplementy kiedyś brałam, może nawet i pomogły, ale łączyłam je z ćwiczeniami wtedy. Teraz, odkąd waga mi się ustabilizowała, po prostu przepłukuję się herbatką :D
margolina22
napisał/a: margolina22 2012-10-20 09:09
Dziewczyny mam do odsprzedania suplement diety Adipex Retard, w liczbie 20sztuk (listek) jest to pozostałość po mojej kuracji odchudzającej, może komuś się przyda. W 100 % oryginalny czeski produkt
Skuteczny
z długą datą ważności: 09.2016 r.


Najszybszy i najskuteczniejszy pogromca kilogramów - do 10 kg !