Żółtaczka

napisał/a: ~Ranita 2007-10-09 21:51
Mamule słuchajcie ile u waszego szkraba trwała żółtaczka??? Bartek ma juz 6 tygodni i okazuje się że poziom bilirubiny mu bardzo powoli spada. w szpitalu był naświetlany pod lampa z powodu zbyt wysokiego jej stężenia...źńiej wszystko jakby się uynormowało...był dalej taki żółciutki ale dużo mnie..teraz jakby ta żółta barwa mu wróciła . zrobiliśmy badania i jej poziom jest zbyt wysoki bo aż 10 [norma0,2-1]...pediatra do mnie mówi w ten sposób ...może niech pani odstawi dziecko od piersi na moze 2 dni lub może wypisze pani skierowanie do szpitala...co pnai woli??? no kircze przeciez to nie ja jestem lekarzem!!! wzięłam skierowanie do szpitala, może trafie na kogoś mądrego.
a dziś miał mieć szczepienie :( i nie wiem czy mam się martwic czy nie :( :confused:
napisał/a: Marta132 2007-10-09 23:43
Witaj!ja tez miałam problem z żółtaczką u mojej corki.trwała dłużej niż 2miesiące.ja mała karmiłam cały czs piersią.poziom bilirubiny spadał b.powoli dlatego dostałysmy skierowanie do akademii medycznej w gdańsku.tam córce zrobili badania i pani doktor powiedziała ze żółtaczka może trwać do 4miesiaca zycia u wcześniaków(moja córka ur.sie w 37tyg i ważyła2500).też przesuneły się nam szczepienia.chodziłam do wielu lekarzy ale zaden nie sugerował odstawienia od piersi.mała dobrze przybierała na wadze,a bilirubina sama powoli opadała.wiem od lekarza ze zażółcenie skóry może być spowodowane także infekcją dróg moczowych-trzeba zrobić badania aby to wykluczyć.
napisał/a: Marta132 2007-10-09 23:50